24 września 2016

[Recenzja] Gorączka Lodu - Gotujemy pełną parą

Odkryjcie, jak fascynującą przygodą i okazją do fantastycznej zabawy jest wspólne gotowanie! Ruszaj się, jedz zdrowo, myśl kreatywnie, spełniaj marzenia! Mnóstwo inspirujących pomysłów dla dzieci i rodziców na pyszne, zdrowe jedzenie, pasjonujące zabawy sportowo-ruchowe oraz wyjątkowe zabawy kreatywne i twórcze z ulubionymi postaciami Disneya. Żyj zdrowo! 
Moja Disneyowa biblioteczka z tygodnia na tydzień wzbogaca się o coraz to nowsze a zarazem ciekawsze pozycje. Tym razem w moje ręce trafiła książka, która na tle innych zdecydowanie się wyróżniła, a co najważniejsze od razu zachęciła mnie do wspólnej "kucharskiej zabawy w kreatywność". Disney to moja pasja, a gdy jeszcze mogę ją połączyć z kuchnią to wybuchowa mieszanka smaków i zapachów, która zachwyci całą rodzinę gwarantowana! A więc gotowi? W takim razie, dzięki uprzejmości wydawnictwa Zielona Sowa zapraszam wszystkich głodnych kucharskiej kreatywności na recenzję książki kucharskiej dla każdego - "Gorączka Lodu - Gotujemy pełną parą"


Przynęta na kucharza - kolory

Zanim zaczęłam pisać własne recenzje, chłonęłam wiedzę pt "Jak recenzować by się nie pogubić" od innych blogerów i tak oto nauczyłam się, że okładka i szata graficzna muszą iść pierwsze w parze. Och już nie będę próżnować! Zacznijmy od nich! 
Czy mi się zdaje, czy Wy też macie takie wrażenie, że od samego patrzenia na ową pozycje macie zachcianki do kombinowania w kuchni? Cóż, kolory pobudzają wyobraźnie a z pewnością w tej książeczce ich nie zabraknie. Zielona Sowa ten egzemplarz zadedykowała dzieciom i rodzicom, co zdecydowanie pociągnęło za sobą wyzwanie, mówiące o bajkowej kreatywności połączonej z gotowaniem. No właśnie, ale co to oznacza? Nie ważne jakie danie sobie wymarzymy i tak na każdej stronie wita nas oprawa "Krainy Lodu", Elsa, Olaf i inni bohaterowie! Bajka? Nie! To tylko nasza magiczna książka kucharska! 


Od śniadania po kolacje

Autorka książki (Katarzyna Błażejewska - Stuhr) postanowiła nas oprowadzić po wszelakich podstawach gotowania, a to one przecież odgrywają tu najważniejszą role, mimo wszystko wiele osób o tym zapomina. No właśnie, a jakie są podstawy? Najpierw zadajmy sobie jedno pytanie. Czy wiecie co będzie najzdrowszą opcją na drugie śniadanie bądź na kolacje? W tej pozycji znajdziecie masę owych przykładów, które zachęcą swoim sposobem przyrządzenia jak i efektem końcowym! Hmm a co powiecie na frytki z warzyw na obiad? Oryginalne a zarazem pyszne i zdrowe! I o ile się nie mylę, bycie zdrowym jest w modzie ;) 
Który z przepisów najbardziej mi się spodobał? Och jeśli mam być szczera, każdy zachwycił mnie swoją nietypowością, albowiem pierwszy raz spotkałam się z takimi daniami, lecz z racji mojego wilczego apetytu na rzeczy słodkie, punkt na najsłodszy a zarazem najlepszy przepis przyznaję babeczką owsiano-bananowym! A przy okazji taka mała ciekawostka od autorów książeczki "Banany chronią przed chorobami przewodu pokarmowego, a więc chronią nasz brzuszek", w takim razie te babeczki mogę jeść na okrągło! 


Podsumowanie

"Gotować każdy może"! Tak, to zdecydowanie oddaje jedną z najważniejszych zalet owej pozycji, albowiem przepisy, które w niej znajdziemy są dla każdego, i dla tych małych jak i dorosłych. Dowody, och daleko nie muszę szukać, gdyż nawet moja mama złapała "Gorączkę gotowania" :D I również ja zaraziłam się kreatywnością pani Kasi a sama pozycja z pewnością długo będzie królowała w mojej kuchni. Ciekawostki, przepisy, kreatywność - trzy słowa, które idealnie potrafią opisać ową książeczkę kucharską, więc nie byłabym sobą oceniając ją na niższą ocenę niż 10/10


Ocena - 10/10
Cena - 29,99 zł
Ilość stron - 80
Wiek czytelnika - 15+
Wydawnictwo - Zielona Sowa


LUBICIE GOTOWAĆ?

CO MYŚLICIE O TEJ POZYCJI?


1 komentarz:

  1. Świetna recenzja :) Ja lubię gotować! Taka książka bardzo by mi się przydała i myślę, że dużo bym się dzięki niej nauczyła.
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Disney - Our World , Blogger