21 lipca 2016

[Czwartki z Karol] Karol Sevilla w dzieciństwie + 10 ciekawostek

Tak jak obiecałam, co tydzień na naszym bogu możecie się doszukać postów oznaczonych tytułem "Czwartki z Karol", hmmm a więc? Jesteście gotowi na nową serie? Jeśli tak to startujemy z pierwszym postem! Zdecydowanie zdjęcia z dzieciństwa, na których możemy zobaczyć naszych ulubionych aktorów z Disney'a przyciągają nie małą liczbę odbiorców, a co Wy na to aby okiem obiektywu ujrzeć dzieciństwo Karol? W dzisiejszym poście poznacie naszą ukochaną odtwórczynie roli Luny od trochę innej strony, albowiem nasz blog przeniesie Was w czasie dziesięć lat do tyłu, kiedy to nasza główna bohaterka dopiero zaczynała swoją karierę z aktorstwem. 
















CIEKAWOSTKI O KAROL SEVILLA

  1. Nie pochodzi z zamożnej rodziny.
  2. Uwielbia zmieniać obudowy na telefon, ma ich masę! 
  3. Na planie serialu "Soy Luna" to Karol najczęściej się przewracała na wrotkowisku.
  4. Jej najbliższą przyjaciółką z planu jest Valentina Zenre. Odtwórczyni roli Ambar.
  5. Uwielbia słuchać opowieści Ruggero o jego poprzednich doświadczeniach na planach. 
  6. Jej debiutancką piosenką było "Yo no creo en los hombres".
  7. Kocha spotykać się z fanami i z nimi rozmawiać. 
  8. Jeśli chodzi o media społecznościowe to najmniej lubi Snapchata, który według niej jest nudny.
  9. Dla Karol wrotki były bardzo trudnym doświadczeniem, dlatego przez 6 miesięcy uczęszczała na kurs wrotkarski.
  10. Twierdzi że różni się od Martiny, za to bardzo ją podziwia.  


DOWIEDZIELIŚCIE SIĘ CZEGOŚ NOWEGO Z CIEKAWOSTEK?

SŁYSZELIŚCIE JUŻ PIOSENKĘ KAROL?


4 komentarze:

  1. Super ciekawostki! Dużo się o niej dowiedziałam ciekawego. :-) Nie słyszałam jeszcze piosenki Karol, ale pewnie ją posłucham niebawem.

    violettakochammuzykapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcześniej nie słyszałam o jej piosence. Dopiero teraz się dowiedziałam i sądzę, że jest słodka! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia oraz ciekawostki. Czekam na kolejne posty z owej serii.
    SwiatDisneya123blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega zdjęcia i ciekawostki ^^. Nie słyszałam wcześniej o tej piosence.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Disney - Our World , Blogger