26 marca 2016

Kinowy Disney na 2016 rok

Kino Disneya jest z pewnością jedną z najbardziej magicznych doświadczeń, które możemy przeżyć wraz z przyjaciółmi czy w gronie rodziny. Na pewno jesteście ciekawi, jakie filmy Disneya zagoszczą w tym roku w kinie. Powiem szczerze, że jestem miło zaskoczona bo jest ich cała masa, a ich lista przeciąga się nawet na 2017. Zapraszam do rozwinięcia posta ;) 



Poszperałam trochę w internecie i po dość długim czasie udało mi się znaleźć tytuły 9 filmów Disneya, które jeszcze w tym roku zagoszczą w Polskim kinie. Było to dość trudne, bo niestety udało mi się znaleźć tylko angielskie odpowiedniki tytułów, które kolejno musiałam przetłumaczyć na język polski a następnie odszukać ich polskie plakaty, opisy oraz daty premier. Teraz mogę szczerze powiedzieć, że było to warte tyle czasu, gdyż w na ten rok Disney przygotował naprawdę niesamowite filmy. Jesteście ciekawi jakie?



Pierwszym filmem jaki zagości na ekranach Polskich kin to "Księga Dżungli". Będzie to nowsza część starej animacji Disneya, którą z pewnością większość z was oglądało. Premiera filmu nastąpi już 15 kwietnia. 

"Wilcza rodzina przygarnia chłopca, któremu nadają imię Mowgli. Gdy ten podrasta, zaprzyjaźnia się z czarną panterą Bagheerą i niedźwiedziem Baloo."





Następny film to zdecydowanie jeden z najbardziej magicznych produkcji - "Alicja po drugiej stronie lustra". Nie ukrywam, że jestem bardzo ciekawa tego, co w tym roku zaprezentuje nam Disney, gdyż jestem ogromną fanką Johnnego Deppa. Po pierwszej części mogę stwierdzić, że ta może być równie dobra jak jej poprzedniczka. Premiera w Polsce będzie 26 maja

"Alicja powraca do Krainy Czarów, by razem z przyjaciółmi powstrzymać złego Władcę Czasu i przywrócić porządek w magicznym świecie."





Teraz przeniesiemy się w nieco inną rzeczywistość, mowa tutaj o Kapitanie Ameryce czyli o najnowszym filmie pt. "Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów". Nie miałam przyjemności oglądać żadnej z części ale jestem przekonana, że jednak ta będzie nie lada gratką dla fanów tego typu serii. Premiera już 6 maja.

"Ustawa zmuszająca superbohaterów do rejestracji i ujawnienia ich tożsamości doprowadza do konfliktu pomiędzy zwolennikami a przeciwnikami nowego prawa."





Każdy z was na pewno pamięta niesamowitą opowieść o rybce, imieniu Nemo, która zgubiła się na środku oceanu. Teraz do na ekranach kin pojawi się film w którym główną rolę odegra Dory'a, czyli rybka, która pomagała odnaleźć Nemo "Gdzie jest Dory". Premiera dopiero 17 czerwca, ale uwierzcie mi, warto będzie czekać. 

"Zapominalska morska rybka Dory udaje się w podróż do Kalifornii, by odnaleźć utraconą rodzinę."






Teraz mam coś, co jest nie lada gratką dla każdego z V-lovers, czyli również dla mnie. Najbardziej wyczekiwany film 2016 roku - "Tini: Nowe życie Violetty". Powiem Wam, że z niecierpliwością wyczekuję na to wydarzenie, jestem niezmiernie podekscytowana a zarazem ciekawa tej produkcji. Premiera już w Polsce 1 lipca.

"Scenariusz filmu, odzwierciedlając wątki z pozaekranowego życia Tini, opowiada o tym, jak opuszcza ona świat "Violetty" samotnie wyrusza po nieznane dotąd doświadczenia. To, co wydarzy się podczas zaledwie jednego lata, odmieni Violettę zarówno jako osobę, jak i artystkę."



Przenieśmy się w czasy bajek, kiedy głównymi bohaterami były Olbrzymy. Teraz Disney przygotował dla nas film o dość ciekawym tytule, mowa tu o "BFG: Bardzo Fajny Gigant". Już po tym możemy się domyślić o czym będzie opowiadał. Premiera również 1 lipca


"Porywająca opowieść o małej dziewczynce i tajemniczym Olbrzymie, który odkrywa przed nią cuda i sekrety magicznej krainy."





Każdy z nas widział już dużo bajek o smokach, teraz mam dla Was coś najnowszego, myślę, że będzie to film dla tych małych jaki dużych. Jesteście ciekawi o jaki chodzi? No to proszę, mowa o "Mój przyjaciel smok". Premiera to 26 sierpnia.


"Osierocony Pete zostaje przygarnięty przez rodzinę, która jest wobec niego okrutna. Jedynymi przyjaciółmi chłopca stają się smok Elliott oraz zamieszkująca latarnię morską para."




Do końca tego roku przewidziane są jeszcze dwa filmy- "Doctor Strange" oraz "Vaina", niestety nie mogę ich tu dodać bo jak na razie nie są dostępne żadne polskie zwiastuny ani plakaty. Jeśli się pojawią od razu zaktualizuję post. 

Na jaki film najbardziej czekacie? 
Co myślicie o pozostałych filmach? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Disney - Our World , Blogger