05 maja 2017

[Reanimacja bloga] Disney - Our World powraca!


Po niespełna pół roku nieobecności pora na powrót. Sama nie wiem od czego zacząć, czuję jakbym pisała do Was pierwszego posta a z każdym wyrazem coraz to bardziej się stresuje. Zanim przeczytacie ten wpis, pewnie zostanie on poddany monotonnemu modyfikowaniu, tak by choć po części mógł spełnić swoje zadanie, którym jest rozpoczęcie wszystkiego od nowa. Zacznijmy od początku, dlaczego w ogóle musiałam zaprzestać pielęgnowania tego co w końcu dawało mi tak ogromną radość? 
Cóż, wraz z początkiem "świetności bloga" (i mam tu na myśli pierwsze współprace) rozpoczęłam liceum, nie było łatwo, przez sporą ilość nauki czas na kontynuowanie tego co rozpoczęłam w tym miejscu stał się momentalnie znikomy. Kierunek który obrałam w szkole średniej nie należy do najłatwiejszych, w końcu ten etap nauki dla każdego licealisty nie jest i nie stanie się czymś, przez co bez problemu można przebrnąć, pomimo tego faktu nie potrafię sobie zwyczajnie odmówić tego, co rozpoczęłam właśnie w tym miejscu, już ponad rok temu. W końcu zrozumiałam, szkoła to tylko jedna z części mojego rutynowego dnia, a jeśli tylko mogę i chcę, czas na pielęgnowanie bloga odnajdzie się niemalże zawsze. 
Zbyt przywiązałam się do tego czym podzieliła się ze mną cała blogsfera, poznałam świetnych ludzi, nawiązałam współprace z wydawnictwami, rozwijałam swoją pasję, wcześniej jeszcze mogłam dzielić się tym wszystkim na blogu Disney - All For Fans, któremu do dzisiaj wiele zawdzięczam. Gdyby ktoś dwa lata temu opowiedział mi to wszystko co wydarzyło się podczas mojego blogowego życia, wyśmiałabym go. 
To co przeżyłam to tylko namiastka w porównaniu do innych blogów poświęconych właśnie tematyce Disney'a. No właśnie, potrzebuje więcej, dlatego tu wracam, jestem głodna tego co może mi dać blogowanie. To miejsce jest dla mnie czymś więcej niż kolejną stroną z Disney'owskimi nowinkami, to część mnie. Do tego postu zbierałam się dobre kilka miesięcy, wstukiwałam w klawiaturę marne litery, które i tak po kilku minutach kasowałam, lecz w końcu jestem, dla moich czytelników ale i również dla siebie. Powracam ze zdwojoną siłą, i cóż, chyba pora na kolejny podbój Disney'owego Świata, w końcu to Nasz Świat ~ Disney - Our World

Dziękuję i do następnego postu!

2 komentarze:

  1. Jeśli można spytać- jakie rozszerzenia w liceum wybrałaś?
    P.S. Bardzo się cieszę, że wracasz do pisania :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Wybrałam biologię, chemię oraz język angielski c:
      i bardzo dziękuję, to miłe :)

      Usuń

Copyright © 2016 Disney - Our World , Blogger